OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi har nu för kunds räkning behov av en erfaren administratör till vår uthyrningsverksamhet. Arbetsuppgifter: *Leveransbevakning.*Registrering av reservdels-/serviceordrar och offerter.*Fakturering *Datavana, gärna erfarenhet av affärssystemet "Pyramid" Kvalifikationer: *Flytande engelska i tal och skrift och gärna ytterligare ett språk t.ex. tyska, franska alt.ett östeuropeiskt språk.*B-körkort *Strukturerad, organiserad och social, personen som ska kunna sätta sig själv i arbete.*Viss tekninsk förståelse är meriterande men ej ett krav.*Krav är att du har tidigare erfarenhet av fakturering, ange gärna i vilket affärssystem.Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en utvecklande och internationell miljö.Företaget är beläget i Göteborg.För rätt person finns möjlighet till goda utvecklingsmöjligheter. Ansökan: Låter det intressant?Ansök online på www.kellyservices.se Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan! Kelly Services är ett av världens ledande bemannings- och rekryteringsföretag med 2600 kontor i 30 länder.Kelly Financial Resources är ett affärsområde inom Kelly Services, specialiserat på uthyrning och rekrytering av ekonomi- och finanskompetens. Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00