OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi har nu för kunds räkning behov av en erfaren administratör till vår uthyrningsverksamhet. Arbetsuppgifter: *Leveransbevakning.*Försäljningsadministration *Service administration, registrering av reservdels-/serviceordrar samt offerter.*Fakturering, ange gärna i vilket affärssystem *Datavana, gärna erfarenhet av affärssystemet "Pyramid" Kvalifikationer: *Flytande engelska i tal och skrift och gärna ytterligare ett språk t.ex. tyska, franska alt.ett östeuropeiskt språk.*B-körkort *Strukturerad, organiserad och social, personen ska kunna driva sig själv och andra framåt i en positiv anda *Ekonomisk och teknisk förståelse *Ekonomisk och/eller teknisk utbildning lägst 3 årigt gymnasium *Krav är att du har tidigare erfarenhet av fakturering. Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en utvecklande och internationell miljö.Företaget är beläget i Göteborg.För rätt person finns möjlighet till goda utvecklingsmöjligheter.Arbetet innebär mycket kontakter både med kunder och medarbetare och innebär att hålla "flera bollar i luften" samtidigt. Ansökan: Låter det intressant?Ansök online på www.kellyservices.se Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan! Kelly Services är ett av världens ledande bemannings- och rekryteringsföretag med 2600 kontor i 30 länder.Kelly Financial Resources är ett affärsområde inom Kelly Services, specialiserat på uthyrning och rekrytering av ekonomi- och finanskompetens. Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00