OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
LRQA är ett världsledande certifieringsföretag av ledningssystem med verksamhet i 120 länder. I Göteborg, Sävedalen, finns huvudkontoret för Norden, Baltikum, Ryssland samt centrala Europa. Ledningssystem är framtagna för att fokusera på alla moment i ett företag och verkar för ständig förbättring. LRQA erbjuder certifiering av ledningssystem enligt ISO 9001, ISO 14001, ISO/TS och AFS m.fl. LRQA erbjuder även utbildning, personcertifiering, verifiering av system för livsmedelssäkerhet, EU direktiv samt Utsläppsrätter. LRQA anser att ett förtroende gentemot kund byggs upp via faktorer som sträcker sig långt längre än ett utfärdande av certifikat. LRQA kallar detta för Business Assurance! Tack vare ökad efterfrågan på våra tjänster söker vi nu ytterligare förstärkning till vårt kontor i Sävedalen. Vi söker en administratör med intresse av att arbeta med internationella kunder och kontrakt. Tjänsten kommer bl.a. att innefatta: Back-office funktion, kontrakts/certfikats-process, avtalsövervakning samt kundsupport. Lämplig bakgrund: Högskoleexamen med relevant inriktning Egenskaper: Behärska engelska i tal och skrift Kundfokus God kommunikatör God initiativförmåga
Kontaktpersoner på detta företaget
Ela Berntsson