OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Advokatfirman Pedersen AB är en av landets ledande advokatbyråer inom områdena entreprenadjuridik, fastighetsrätt och offentlig upphandling. Advokatbyrån erbjuder företag och andra juridiska personer rådgivning och annat biträde inom flera affärsjuridiska områden och har ambitionen att vara en fullservicebyrå för framför allt bygg- och fastighetsbranschens aktörer. Läs mer om företaget på www.pedersen.se (http://www.pedersen.se)
För deras räkning söker vi nu en:
Administratör
Som Administratör kommer du att vara den person som kommer att bistå juristerna med administrativa arbetsuppgifter samt att ta hand om andra allmänna kontorsgöromål som finns på en advokatbyrå. Detta innebär allt från kopiering, inbjudningar till kundträffar, utskick, se till att datorer och nätverk fungerar till att ta hand om besökare och inkommande samtal, att helt enkelt ta hand om det som behövs för att byrån och juristerna ska kunna ge bästa möjliga service till klienterna. Det ingår även fakturering.
Eftersom tjänsten är bred så är det viktigt att du tycker om ett omväxlande arbete där saker och ting ibland händer ganska snabbt. Det är viktigt att du är bra på att ”serva” både externt och internt. Det är viktigt att du har bra kunskaper inom data/it.
Vi kommer att hålla intervjuer löpande. Skicka därför din ansökan så snart som möjligt. Dock senast den 20/3. Ansökan lämnar du direkt på www.karisma.se (http://www.karisma.se/). Om du har några frågor får du gärna ringa Agneta Ståhl, Karisma Rekrytering AB, 0706-501940.
Kontaktpersoner på detta företaget
Agneta Ståhl
0706-50 19 40
Kurt Ståhl
0739-465 805
Rekryterare Agneta Ståhl
0706-50 19 40
Rekryteringskonsult Kurt Ståhl
0739-465 805
Rekryteringskonsult Agneta Ståhl
0706-50 19 40
Kurt Ståhl
0739-465805
Agneta Ståhl
0706-501940