OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Rekryteringsträff på Af Expo för personer bosatta i Sthlm stad som är inskrivna på Af-kontor i Stockholms stad. Sveavägen 24-26
Tid: torsd 12 jan kl 13.00-19.00 alt fred 13 jan kl 11.00-16.30
Rekryteringen inleds med information kl 13.00 resp kl 11.00. Samtliga anvisade bokas därefter in för intervju med arbetsgivaren.
Hela rekryteringen beräknas pågå fram till kl 19.00 resp 16.30.
Som administratör inom vår plusorganisation kommer du att ansvara för all typ av administration som kan uppstå i samband med att vi arbetar med att göra Stockholm till en renare stad. Konkreta ex på arbetsuppgifter som vi ser det är bl a:
- Sammanställning av tidrapporter
- Administration av de projekt som omfattas av plusjobb
- Löpande rapportering avseende projektstatus
Du kommer att arbeta nära vår projektchef som liksom du är anställd inom detta projekt.
Vi kommer att lägga stor vikt din förmåga att:
- skapa struktur
- ha ordning och reda
- hantera löpande administration
- hantera stress
Vi förutsätter att du är en van datoranvändare.
Tjänsten är en plusjobbsanställning på heltid, under minst 1 år med event förlängning, med anställningsvillkor enl lokalt kollektivavtal.