OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är noggrann och inriktad på att samarbeta och ge service! Du tycker om att skriva och hålla ordning på papper och dokument! I arbetsuppgifterna ingår att administrera tidrapporter, materialsedlar samt fakturor i vårt affärssystem, vilket är navet i hela vår verksamhet. Du administrerar även anbudsförfarandet. Att sköta företagets korrespondens per brev, fax och mail liksom att skriva rapporter, protokoll och andra dokument är vanliga arbetsuppgifter. Att under vissa perioder arbeta i telefonväxeln kan också bli aktuellt. Du tar även emot besökare, ordnar frukost, beställer resor och hotellrum samt ansvarar för inköp av kontorsmaterial. Kontakter med allmänheten, företag, kunder, leverantörer, myndigheter och många andra är också naturligt i tjänsten. Vi söker dig som: * kan uttrycka dig väl i tal och skrift * har goda kunskaper i olika dataprogram för textbehandling * är noggrann * är strukturerad och organiserad * är inriktad på att samarbeta och ge service * är van vid att arbeta under stress * är flexibel