OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ownership är ett smart ägande och ett semesterkoncept för den som älskar Åre och samtidigt vill uppleva andra delar av världen. Vi finns belägna mittemellan berg och sjö på Åre Strand. Här tar vi hand om ägare och hyresgäster samt förvaltningen av flertalet BRFer. Nu söker vi en ny administratör som vill vara med på vår utvecklingsresa. För att trivas i denna roll är du van vid administrativa uppgifter och du gillar att möta kunder via både mail och telefon samt även inne på vårt säljkontor. Du arbetar nära övriga kollegor inom säljteamet och även andra avdelningar på hotellet. Din insats har stor betydelse för vår kundnöjdhet och för våra effektiva processer.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Att säkerställa att vi har nöjda ägare och hyresgäster genom att möta dom via främst mail och telefon
- Säkerställa administrativt affärsflöde
- Agera som kontaktperson mot RCI
- Registrering av olika delar i affärsprocessen
- Stötta säljavdelningen
Du som söker:
- Har minst 3 års erfarenhet av administrativa uppgifter och kundservice
- Är flytande i svenska och engelska (tal och skrift)
Meriterande:
- Erfarenhet från kundservice
- Relevant systemkunskap
Vi erbjuder dig;
Anställningsform: Tillsvidaranställning inom kollektivavtalet Unionen-Visita
Omfattning: 100% med tillträde slutet av maj enligt överenskommelse
Arbetstider: Veckodagar. Arbete under helger kan förekomma.
Plats: Holiday Club Åre
Som anställd inom Holiday Club Åre har du tillgång till flera fina förmåner och du arbetar i en dynamisk miljö med ett härligt gäng!
Sista ansökningsdag 30:e april. Intervjuer sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. För eventuella frågor gällande tjänsten vänligen kontakta; Kontorschef sinikka.kohtala@holidayclub.se
Välkommen med din ansökan!