OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Olivia Personlig Assistans är en större assistanssamordnare. Vi erbjuder funktionshindrade råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och administrera den personliga assistansen. Vi har idag 230 uppdragsgivare och 1000 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Vi finns på ett 10-tal platser i landet. Vi söker nu en[administratör/arbetsledare till vårt kontor i Växjö. Tjänsten innebär både administrativt arbete men också mycket kontakter med våra kunder och assistenter. Du kommer att arbeta med administrativa uppgifter som tidsrapportering, schemaläggning, utskick, fakturering mm.[Rekrytering av personal,[sjukvikarie tillsättningar och viss beredskap ingår också i tjänsten. Tillsammans ser vi till att kontoret blir en trivsamplats för oss, våra kunder och assistenter. Du ska vara en engagerad person som har ett servicebemötande i alla lägen och som sätter människan i centrum. Du ska vara stresstålig och flexibel samt ha god samarbetsförmåga men även[kunna arbeta självständigt. Du ska gärna ha erfarenhet[inom vård och omsorg eller personlig assistans. Vana att arbeta administrativt. Datavana är ett krav liksom körkort. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Referenser krävs. B körkort krävs.
Kontaktpersoner på detta företaget
Menekse Alagöz
08-4427388
Jennie Erwing
08-522 825 51
Eva Horneij
0707-78 13 34
Camilla Larsson
018-4728001
Elisabeth Hesselgren
073-9429294
Matilda Sandberg
013-261710
Sara Axelson Sahlén
031-389 77 32
Monica Hjertstedt
018-472 8004
Ewa Ekholm
018-4728002
Anna Carlzon
0470-782600