OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
till vårt kontor i Arvika söker vi en pigg och positiv människa som blir vår administrativa styrka
Kvalifikationskrav
Vi söker en person med utbildning på lägst gymnasienivå. Goda kunskaper i Office-paketet, datorvana och systemförståelse samt god förmåga att uttrycka sig på svenska i både tal och skrift är ett krav för anställningen. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet och hur du passar in i arbetslaget.
Arbetsuppgifter
Ett antal administrativa uppgifter varav några beskrivs i korthet nedan.
· Hantera, kontrollera och vidarebefordra uppgifter i olika system
· Posthantering, inskanning och sortering
· Fakturering och ansökningar av ersättningar
· Ha myndighetskontakt och kundkontakt för att hantera administrativa uppgifter
Om anställningen
Anställningen är tillsvidare, provanställning 6 månader tillämpas. Omfattningen är 50 % med möjlighet till ökad omfattning. Tillträde snarast. Ansökan bör innehålla personligt brev med motivering till varför du är intresserad av anställningen och på vilket sätt anställningen matchar dina meriter. Ansökan ska även innehålla ditt CV och övrigt som du önskar åberopa.
Om Livsam Personlig Assistans AB
Livsam Personlig Assistans har funnits sedan 2016. Vi har kontor i Örebro och Arvika och har sammantaget 130 anställda. På kontoret i Arvika hanteras företagets administration. Våra kunder och anställda finns från norr till söder i landet. Vårt huvuduppdrag är att hjälpa människor med funktionsvariationer att bemanna och schemalägga enligt beslut med personliga assistenter. Vår ambition är att ha en hög servicegrad. Vi jobbar efter devisen att vara sitt bästa jag, varje dag.
Välkommen med din ansökan senast den 30 november 2022.
www.livsam.se
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Joakim Malm
0707226929