OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.Vi söker nu för kunds räkning en driven administrativ assistent med tillträde omgående.Uppdragsgivaren är en världsledande aktör inom IT med kontor centralt i Kista och arbetet är en projektanställning under 1 år.Du måste vara tillgänglig per omgående.För rätt person erbjuder vi ett omväxlande och spännande arbete i en internationell miljö.Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Bistå de nordiska försäljningsavdelningarna med kalenderhantering, mötesbokningar och planering av externa besök.- Mötesplanering för avdelningen - Framtagande och administration av inköpsordernummer - Budgetuppföljning - Bistå PR- avdelningen och Marknadsföringsprojekt t.ex genomförande av seminarier, utbildning eller PR-arrangemang.- Sköta leverantörskontakter Vem är du?Du har minst 3 års erfarenhet av arbete som chefssekreterare eller som assistent på en inköps-, ekonomi-, eller marknadsavdelning.God erfarenhet av MS Ofiice paketet är en nödvändighet och erfarenhet av SAP är meriterande.För att passa i rollen bör du ha arbetat i ett större internationellt företag, gärna i ett amerikanskt bolag.Som person är du driven, initiativrik, självgående och kommunikativ.Du bör ha förmåga att jobba både självständigt och i team och klara av att ha en positiv attityd även under stressade förhållanden.Ett absolut krav är engelska flytande i tal och skrift.Låter detta intressant?Svara snarast möjligt med ett CV och en kortfattad presentation på max 20 rader.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00