OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du goda erfarenheter inom administration och söker ett arbete kortsiktigt? Då är denna tjänst hos Ramirent i norra Stockholm något för dig!
Vi söker nu en engagerad och driven administratörmed huvudsakliga uppgifter i vårt kundföretags datorsystem.
Arbetstiderna gäller måndag-fredag mellan kl 06:30-15:30. Då företaget är på en plats där förbindelserna är begränsade med lokaltrafiken, är det en fördel om du har tillgång till egen bil till arbetsplatsen.
Start för tjänsten är omgående och fram till årsskiftet.
Vem söker vi?
För att lyckas i denna roll ser vi att du är van att ha flera bollar i luften samt att du är strukturerad i ditt arbetssätt och kan arbeta självständigt. Som administratör behöver du tycka att det är roligt och givande med administrativt arbete och prioriteringsförmåga är en väldigt viktig egenskap.
Då du arbetar nära dina kollegor är det viktigt med en god samarbetsförmåga samt att du är driven och bidrar med positiv energi. Vidare brinner du för högt tempo samtidigt som du är analytisk och noggrann med detaljerna i ditt arbete.
Vi tror även att du har:
En god kommunikativ förmåga
Kunskap i MS Office (word, excel, Powerpoint)
Erfarenhet av arbete inom administration
Personliga egenskaper:
Orädd, våga ta för dig och ta egna beslut
Social kompetens
Obligatoriskt för tjänsten är:
Flytande svenska i tal och skrift
God dator- och systemvana
Gymnasieexamen
Meriterande:
1-3 års relevant arbetslivserfarenhet
Körkort samt tillgång till egen bil
Om kundföretaget:
Kunden är ett av Europas ledande maskinuthyrningsföretag med marknadsledande positioner och 375 depåer i Norden samt i Öst- och Centraleuropa. Bolaget erbjuder ett brett utbud av produkter och tjänster relaterade till uthyrning av maskiner samt utrustning för bygg- och industrisektorn.
Övrigt:
Sök tjänsten via ansökningslänken genom att klicka på Skicka ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via vår karriärsida. Vänligen observera att vi ej tar emot ansökan via mail eller per post, du söker detta arbete via denna annons länk.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande och framåt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Ett utdrag ur belastningsregistret tas på samtliga sökande som kommer till personlig intervju.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss:
Be-Mannix AB är ett bemanning- och rekryteringsföretag baserat i Stockholm. Vi hjälper dagligen företag med personal inom våra affärsområden lager, transport, industri, bygg samt kontor/administration.
Vårt huvudkontor är beläget i lokaler i Telefonplan, söder om Stockholm.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag sedan 1 oktober 2015 och innehar kollektivavtal med alla LO-förbund, samt Unionen.
Som anställd hos oss ingår alltid:
Varierande & lärorika uppdrag som passar din kompetens & personlighet. Engagerade konsultchefer som och coachar och stöttar dig under din anställning. Kortsiktiga & långsiktiga uppdrag hos en eller flera olika företag. Friskvårdsbidrag, tjänstepension och trygghet med en arbetsgivare som följer etiska regler och arbetslagar.
Mer info om oss hittar du på www.bemannix.se (https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.bemannix.se%2F%3Ffbclid%3DIwAR1wb9XcPE_1w6EET7JbmceRiwJ6Ie-c_P9lCpSI065Yy3bszOCn1PGGKYg&h=AT2Dz6mBlrD7_Lo3vRlZvtnNg0dk4clwtx67DKwJMLV7A8pSB7wxBOsbzs9cuYNudpBqvDabjj6JR05fLONEJhLEAdROo43S-dBQTDQBBFGVpEfJXygXIiWzREZYbbqAwl_G)!
Kontaktpersoner på detta företaget
Bemanningsansvarig Jim Björkman
(+46) 08-55568700
Jim Björkman
(+46) 08-55568700
Jim Björkman
(+46) 08-555 687 00
Thomas Olsson
(+46) 08-555 687 00
Rekryterare Thomas Olsson
(+46) 08-555 687 00
Tony Åhman
(+46) 08-55568700
Klas Danielsson
(+46) 08-555 687 00
Jim Björkman
(+46) 08-55568701
Rekryterare Anna Wärdell
(+46) 08-555 687 00
Rekryterare Anna Wärdell