OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 6000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz och den totala omsättningen ligger på ca SEK 190 miljarder.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är auktoriserade. Vi söker nu för kunds räkning en Administratör av upphandlingar för längre uthyrningsuppdrag.Tjänsten är på 100% och tillträdes efter årsskiftet. Arbetsuppgifter De dagliga arbetsuppgifterna kommer främst att bestå av upphandlingsadministration.Anbudsförfrågningar ska skickas till olika leverantörer inom fastighets- och byggsektorn och anbud mottas och hanteras korrekt.Du kommer själv få ansvar för ett flertal projekt.En stor del av arbetstiden består av att redigera dokument.Kvalifikationer Du har minst gymnasieutbildning eller motsvarande samt några års erfarenhet av administrativt arbete.Du kommunicerar väl i tal och skrift och har mycket goda kunskaper i Office-programmen, framförallt i Word.Har du erfarenhet från fastighets- eller byggbranschen är det meriterande. Personliga egenskaper Personen vi letar efter är mycket noggrann och har god känsla för service och samordning.Du har lätt för att samarbeta men kan även jobba enskilt.Som person är du dessutom positiv, prestigelös, ödmjuk och kan ta egna intitiativ.Hög kvalitet är självklart för dig i ditt arbete. Vad erbjuder Adecco dig?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till jobb som ofta aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Intresserad?