OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning av tjänsten:
För Linde Material Handlings räkning söker vi dig som lockas av att arbeta som administratör. Rollen innebär i första hand fakturering, registrering och avtalshantering. Även andra förekommande arbetsuppgifter med stort fokus på daglig support både internt och externt.
För att lyckas med dessa arbetsuppgifter förutsätter vi att du har minst gymnasial utbildning inom ekonomi, och tidigare erfarenhet av liknande arbete.
Krav på goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift.
Meriterande är goda kunskapar i Officepaketet och affärssystemet SAP.
Du bör ha ett stort yrkesmässigt engagemang och en hög social kompetens och med det uppskatta socialt samspel med alla arbetsgrupper.
Du trivs när du får ha eget ansvar för din planering och ditt arbete.
Som person är du självgående och noggrann med god analytisk förmåga och ett driv att skapa resultat över förväntan.
Tjänsten är på heltid, startar omgående och pågår i sex månader med möjlighet till förlängning.
Låter det intressant, har du frågor?
Hör av dig till Konsultchef
Annelie Bergwall-Larsson på telefon 076-609 22 88
Välkommen med din ansökan!
Din ansökan med CV och ditt personliga brev vill vi ha snarast.
Urval sker löpande.