OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar till och med mitten av augusti år 2022. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Sorma Sverige AB.
Om företaget:
Sorma Sverige AB startades år 2007 och är en familjekoncern där personligt engagemang har stor betydelse. Sedan 2007 har företaget utvecklats till en ledande leverantör av städmaskiner med starka varumärken. Huvudkontoret finns i Solna och sedan några år tillbaka har de även lokalkontor i två ytterligare städer. Sorma arbetar mycket med hållbarhet och erbjuder ett brett sortiment av städmaskiner och marknadsledande miljötekniker. I deras erbjudande ingår allt från installation och utbildning till service och reservdelar.
Arbetsuppgifter:
Som administratör har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande och du arbetar med administrativa uppgifter inom kund- och leverantörsreskontra. Det innefattar fakturering, säkerställa att inkommande fakturor granskas och konteras samt arbete med in- och utbetalningar. Därtill assisterar du även kollegor med övriga arbetsuppgifter. Du säkerställer kvalitet i alla led och fungerar som en viktig länk mellan medarbetare, kunder och affärssystemet. Du har även hand om kundtjänst där du svarar på frågor i inkommande samtal från kunder samt har hand om godsmottagning vid de tillfällen som produkter levereras. Utöver det tillkommer administrativa uppgifter exempelvis hantering av post.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Arbetslivserfarenhet av administrativt arbete
• Goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
• Meriterande om du tidigare har arbetat i affärssystemet Pyramid
För att passa i rollen som administratör tar du ett stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och motiveras av att driva ditt arbeta framåt. Du är hjälpsam och du ställer alltid upp för att stötta andra och för att bidra till organisationens framgång. Vidare är det viktigt att du noggrann och arbetar på ett strukturerat sätt för att hela tiden föra ditt arbete framåt. Som person är du är du serviceinriktad, öppen, social och samarbetsvillig.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Solna
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Administratör, administration, service, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, backoffice, heltid, Stockholm, fakturering, Sorma
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund