Administratör / Backoffice / Koordinator till Motorbranschens riksförbund

Administratör / Backoffice / Koordinator till Motorbranschens riksförbund

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på 75 % som varar fram till 31/1-2023. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos MRF. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

MRF är branschorganisationen för seriösa verkstäder och bilåterförsäljare i Sverige. De arbetar för att ge våra medlemmar stöd och för att skapa bra förutsättningar för branschen.

Arbetsuppgifter:

Du stöttar dina kollegor med olika administrativa uppgifter. Du hjälper till med utbildningar och kurser och administrerar anmälningar och gör bokningar samt hanterar avhopp och fakturerar därefter. Du har även hand om medlemsregister i Excel och andra bokningssystem. Du ansvarar för olika event och jobbar även med marknadsföring.

Du får en god introduktion och har hjälpsamma kollegor omkring dig. Du tillhör ett sammansvetsat team som präglas av god gemenskap och familjär stämning.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Något års erfarenhet av liknande roll
• Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska
• Meriterande om du har ett bilintresse

Som person är du nyfiken och du motiveras av att sätta igång och driva projekt framåt. Du är den som ser till att saker blir gjorda och är inte rädd för att ta egna initiativ för att nå dit du vill. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, ser till att utförandet bli bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Du sätter alltid upp och håller tidsramen för dina uppgifter, och eftersom du arbetar på ett strukturerat sätt/vet vad du ska prioritera levererar du alltid ett bra resultat.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administration, deltid, backoffice, koordinator, marknadsföring, excel, administratör, stockholm

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 oktober 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024