Administratör Backoffice till NCC i Borås

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Randstad söker nu Dig som vill fortsätta utvecklas inom administration hos vår kund NCC Industry som fortsätter expandera. 

Uppdraget startar omgående och är långsiktigt, för rätt person är anställning hos kunden aktuellt. 

Vi söker dig som tycker om att jobba med detaljer och ser varje uppgift som ett stort ansvar. Du är noggrann och organiserad i ditt sätt att arbete och är van att arbeta självständigt och ta ansvar. Du är prestigelös och ödmjuk i ditt sätt. I och med att vårt center är under uppbyggnad ser vi gärna att du trivs i en miljö som emellanåt är föränderlig och inte helt satt. Du är alltså flexibel i ditt sätt och en teamspelare som tycker om att hjälpa till. Hos oss får du möjlighet att jobba med service i ett team med bra sammanhållning och fokus på leverans med hög kvalitet.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Vi på Randstad erbjuder kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort redan från första dagen på din anställning! 

Ansvarsområden
I rollen som Administratör Backoffice ingår fakturahantering genom hela processen samt ansvarar för master data. Arbetsuppgifter kan bland annat handla om; fakturering inkl. förhandsgranskning, ansvara för granskning och rättning av ordrar, manuella kompletteringar och rättningar. I rollen har du även ansvar för krediteringar, hantering av reklamationer samt att du ansvarar för master data. Du lägger upp nya kunder, uppdaterar produktstruktur vid behov, uppdaterar avtal och prislistor.

Kvalifikationer
Du har lägst gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet från administrativt arbete, meriterande om du också har erfarenhet inom ekonomi. Vi tror att du kan ha tidigare erfarenhet i roller som exempelvis ekonomiassistent, löneassistent eller liknande.

Som konsult förväntas du snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Tjänsten innebär många kontakter och det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person är du serviceminded, analytisk, lösningsorienterad och noggrann. Du är affärsmässig, drivande och van att arbeta självständigt. Därtill förväntas det att du levererar och bidrar med din kompetens, effektivitet och erfarenhet.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
OBS! Sista ansökningsdag är 2022-03-31, urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag så tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt. 
Välkommen med din ansökan redan idag!
För information om uppdraget kontakta konsultchef Åsa Lindwall asa.lindwall@randstad.se

Vi tar ej emot ansökningar via mejl, ansök direkt på vår hemsida!

Om företaget
På NCC erbjuds du en plats i en organisation med goda värderingar, hög miljömedvetenhet och en stark vilja att lyckas. Detta är bidragande orsaker till att vi har många nöjda och stolta medarbetare. Vi är stolta över att kunna erbjuda våra medarbetare stora utvecklingsmöjligheter i en spännande arbetsmiljö. Vi har en bra variation på arbetsplatser där du kommer att möta olika typer av utmaningar och snabbt få möjlighet till ansvar. Hos oss är det du som påverkar din utveckling.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 3 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 8 mars 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024