OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Landrins Bil har funnits sen 1968 och har idag ca 100 medarbetare på tre orter och fyra anläggningar. Landrins Bil är exklusiva fullserviceanläggningar i Avesta, Eskilstuna och Västerås. Med auktorisation för våra nio varumärken Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep, Dodge, Subaru, Nissan, Hyundai, Saab samt Opel gör det oss till en av dom mest kompletta leverantörerna i mellansverige. Våra varumärken är mycket starka på marknaden och vi ökar i volym varje år. Nyckeln till framgång ligger inte bara i att vi säljer några av de bästa produkterna på marknaden, vi vill infria våra kunders förväntningar och strävar efter att vara profesionella både vid försäljningstillfället och på servicemarknaden. Våra ambitioner är höga och vår strävan att erbjuda våra kunder bästa tänkbara service och kunskap genomsyrar hela vår verksamhet. Till vårt sälj-team i Västerås söker vi nu en administratör. Som administratör är du vårt ansikte utåt och det är ditt jobb att assistera både säljare och kunder i vår bilhall. Arbetet innebär att du kommer att administrera våra billeveranser för både nya och begagnade bilar, Du kommer även att ha hand om vår telefonväxel, fakturering och diverse andra administrativa uppgifter. Du som person bör vara ordningsam, noggrann, flexibel, social, serviceinriktad och kunna hålla många bollar i luften. Har du dessutom jobbat i affärssystemet Kobra II eller i Infotorg är det en merit. Du bör ha mycket god datavana och körkort B är ett krav.