OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Clockwork är det nya bemannings- och rekryteringsföretaget. Vi har lång erfarenhet från bemanningsbranschen och vet hur viktigt det är med stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra tjänster täcker allt från bemanning av industripersonal och tjänstemän till interim management, skolpersonal, matchning och rekrytering. Clockwork har idag ca 250 anställda och finns på orterna Piteå, Umeå, Hudiksvall, Gävle, Tierp, Falun, Avesta och Västerås. Som ett led i att vara en av bemanningsbranschens mest attraktiva arbetsgivare fokuserar vi extra på friskvård med målet att ha branschens friskaste personal. Hos Clockwork är det människorna som gör skillnad. För mer info gå in på www.clockworkpersonal.se
Dina arbetsuppgifter
För kunds räkning söker vi en erfaren administratör. Du kommer vara stationerad i Borlänge. Dina arbetsuppgifter går ut på att hantera sjukreseärenden, göra bedömngar av dessa, sköta en del ekonomi samt svara på frågor via telefon.
Din profil
Vi söker dig med tidigare erfarenhet som administratör. Tjänsten kräver goda datakunskaper och service. Du är en noggrann och strukturerad person och du gillar att ha med människor att göra. Du kommer att ingå i ett mindre team vilket innebär att du måste kunna arbeta i grupp men också självständigt.
Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos en av våra kunder i Borlänge. En roll som ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.
Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal senast 2016-04-30. Urval sker löpande och tjänsten ska tillsättas omgående. För ytterligare information eller frågor kontakta konsultchef Angelica Carlsson 073-3512704.
Heltid/Dagtid 08.00-17.00
Visstidsanställning 6 månader med möjlighet att få anställning hos kund.
Start omgående
Kontaktpersoner på detta företaget
Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson
Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback
Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback
Angelica Carlsson
Helena Lundqvist Cabrera