Administratör & butikssupport till livsmedelsföretag i Solna

Administratör & butikssupport till livsmedelsföretag i Solna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet inom support och administration och har du en hög servicenivå? Är du intresserad av att arbeta med butikssupport med varierande arbetsuppgifter inom e-handel inom en stor och välrenommerad livsmedelskedja med huvudkontor i Solna? Då kan detta vara tjänsten för dig! Varmt välkommen med din ansökan! 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
Som supportmedarbetare och administratör inom företagets E-handelssupport arbetar du framförallt med att supportera de butiker som är ansluta till företagets e- handelslager. Det innebär t.ex. att du hanterar frågor och ärenden från butik men även stöttar upp och hanterar kundärenden som går via vår kundservice. I arbetet ingår även att stötta supportorganisationen på företaget för att avhjälpa incidenter och frågor från IT Support för Butik och Kundservice för konsument. Arbetet utförs i verktyget Service Now. Arbetet innefattar daglig kontakt med butikspersonal via telefon och mail. Teamet arbetar med ständiga förbättringar och utför löpande förändringar till egna processer för att öka kvalitet och effektivitet i det egna arbetet. 

Kvalifikationer
 Vi söker dig som har arbetat och är kompetent inom områdena support och administration. Du har ett bra kundbemötande, både skriftligen och via telefon och din servicenivå är hög. Du är bekväm och kunnig i användande av Microsoft Office-produkterna (Outlook, Word, Excel, Powerpoint). Meriterande om du har kunskaper inom butik och försäljning relaterat till e-handel av livsmedel och dagligvaruhandel. Som person är du positiv, initiativtagande, noggrann och utåtriktad. Du är bekväm med arbete i en organisation som emellanåt präglas av högt tempo och arbetsbelastning och du har god förmåga att skapa struktur och ordning. Du fångar möjligheter till förbättringar och du har höga krav på kvaliteten i ditt egna arbete. Som supportmedarbetare och administratör är du strukturerad och har en högt utvecklad förmåga att dokumentera arbetssätt, rutiner och processer samt att sprida kunskap effektivt. 


Vi lägger mycket stor vikt vid personliga egenskaper och som kollega är du ansvarstagande, organiserande, nyfiken och öppen för att lära dig nya saker 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
2022-02-04, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 


För information: josefin.berg@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2022
  • Ansök senast: 4 februari 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


7 oktober 2024

7 oktober 2024