Administratör CarPay Fleet

Arbetsbeskrivning

Vi har visionen om att möjliggöra mobilitet på ett hållbart, flexibelt och ansvarsfullt sätt där vår roll är att skapa innovativa bank- och betaltjänster för morgondagens gröna stad. För oss handlar det om att leverera smarta lösningar där vi skapar ett tydligt mervärde för våra kunder och partners. Vi ser det som naturligt att vara ledande i vår nisch där vi kombinerar våra tjänster på unika och kreativa sätt som också kan skalas till fler märken och partners. Vi genomgår därför en transformation - vi bygger den nya mobilitetsbanken i den gröna staden.

Vi behöver nu förstärka vårt fantastiska team och söker en administratör till team After Sales på CarPay Fleet. Brinner du för service, administration och bilrelaterade frågor? Tycker du att teamwork är det bästa som finns? Då passar du verkligen in hos oss. Vår inställning är att kunden alltid ska vara i fokus och vi tycker att det är viktigt att kundresan är så enkel som möjligt.

Om rollen

Du och dina kollegor ansvarar för servicegrad och kundnöjdhet i supporterande arbete samt att avdelningens processer genomförs inom föreskrivna tidsramar och enligt gällande avtal med kunder, förare samt samarbetspartners. Gruppen hanterar inkommande kalkylärenden och beställningar från våra kunder samt bistå dem i leasing-relaterade frågor. Du kommer också administrera beställningar avseende leasing och administration inom tecknade ramavtal. Som administratör i team After Sales ingår du i ett team bestående av 12 engagerade och kunniga kollegor på avdelningen Fleet.


• Supporta förare i dagliga samtal om tjänstebilrelaterade frågor
• Offerthantering
• Kalkylering
• Hantera inkommande fakturor
• Uppstart av leasingavtal

Om dig

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom finansbranschen och eller/ bilbranschen. Som person är du driven och har god planeringsförmåga och är noggrann. Du bör även ha goda administrativa egenskaper och gilla kundkontakt.

Vi erbjuder dig

Tjänsterna är vikariat på heltid under 11 månader med start i december 2023, möjlighet finns till förlängning. 

Vi jobbar ständigt för att utveckla och förbättra livet för våra kunder, partners och anställda. Vi gör det på vår värdegrund Great - som står för ledorden glädje, resultat, engagemang, ansvar och tillsammans. I rollen som Administratör CarPay Fleet blir du en nyckelspelare på vår resa framåt och vi erbjuder dig en arbetsplats av utvecklingsmöjligheter, skön stämning och ett väldigt spännande nuläge att bygga på. Vi sitter i nyrenoverade lokaler på Ynglingagatan i Stockholm.

Vi väntar på din respons

Tycker du att det verkar vara en roll för dig? Då vill vi att du skickar din ansökan senast den 15e oktober, men gärna tidigare då urval och intervjuer sker löpande. Har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta, Robin Reinkind på 070 – 82 74 120 eller Caroline Bergström på 070 - 82 74 148.

Vi bryr oss om våra anställda och därför är en hälsosam och drogfri arbetsplats viktigt för oss. Drogtest kan förekomma vid nyanställning då vi värnar om att alla våra anställda har ett gott och drogfritt arbetsliv.

Vi har valt de rekryteringskanaler som vi finner nödvändiga för att marknadsföra våra lediga tjänster och vi undanber oss kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofie Gundemark, Gruppchef förvaltningsgruppen
08-634 93 24
Beatrice Bergström
+46739883687
Linnea Josefsson
+46737003754

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Volvofinans Bank AB
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2023
  • Ansök senast: 15 oktober 2023

Besöksadress

Ynglingagatan 14
None

Postadress

Ynglingagatan 14
Stockholm, 11347

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024