OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi har visionen om att möjliggöra mobilitet på ett hållbart, flexibelt och ansvarsfullt sätt där vår roll är att skapa innovativa bank- och betaltjänster för morgondagens gröna stad. För oss handlar det om att leverera smarta lösningar där vi skapar ett tydligt mervärde för våra kunder och partners. Vi ser det som naturligt att vara ledande i vår nisch där vi kombinerar våra tjänster på unika och kreativa sätt som också kan skalas till fler märken och partners. Vi genomgår därför en transformation - vi bygger den nya mobilitetsbanken i den gröna staden.
Om tjänsten
Vårt affärsområde CarPay Fleet, befinner sig i en kraftig tillväxtfas och nu söker vi en administratör med fordonsteknisk kompetens. Vårt uppdrag innebär att vi hanterar all administration gällande våra kunders fordon.
Våra kunder är både konsumenter och företag i alla storlekar och vi erbjuder bland annat kompletta paketprodukter som inkluderar allt kring bilinnehavet och smidiga systemlösningar som hanterar administrationen av vagnparker.
Som administratör ingår du i transaktionsgruppen som hanterar samtliga fakturor avseende företagets fordonskostnader. I gruppens arbetsuppgifter ingår även att hantera försäkringsfrågor och supportera våra kunder via telefon och mail.
Hos oss får du en viktig roll i ett väletablerat företag med välkända kunder. Du blir en av 10 medarbetare i en grupp där alla arbetar som administratörer. Vi strävar efter att hålla en hög trivsel på arbetsplatsen där gott samarbete och teamkänsla är viktiga delar.
Vem är du?
• Driven administratör gärna med fordonsteknisk kompetens
• Strukturerad, metodisk och effektiv i ditt arbetssätt
• Du har en positiv inställning och lätt för att samarbeta med kollegor
• God fordonsteknisk kunskap och erfarenhet av att tolka fakturor avseende fordonskostnader
• Arbetserfarenhet från branschen alternativt fordons- eller försäkringsbranschen är meriterande
• Vana vid att arbeta med olika system.
• Minst 3-årigt gymnasium eller motsvarande
Vi erbjuder dig
Vi jobbar ständigt för att utveckla och förbättra livet för våra kunder, partners och anställda. Vi gör det på vår värdegrund Great - som står för ledorden glädje, resultat, engagemang, ansvar och tillsammans. Vi sitter centralt beläget i nyrenoverade lokaler på Ynglingagatan i Stockholm samtidigt som vi utvecklar vårt nya ”way of working” där en mix av arbetsplatser inklusive hemmakontoret är en naturlig utveckling för oss. Vi tror på att nyttja möjligheterna inom digitaliseringen och hybridkontoret för att skapa en kreativ, utvecklande och inte minst hållbar arbetsmiljö för dig att trivas och utvecklas i.
Vi väntar på din respons
Tycker du att det verkar vara en roll för dig? Då är du välkommen att skicka din ansökan senast den 2023-10-22, men gärna tidigare då urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta gruppchef patrik.dufva@carpayfleet.se, 08-6349352.
Vi bryr oss om våra anställda och därför är en hälsosam och drogfri arbetsplats viktigt för oss. Drogtest kan förekomma vid nyanställning då vi värnar om att alla våra anställda har ett gott och drogfritt arbetsliv.
Vi har valt de rekryteringskanaler som vi finner nödvändiga för att marknadsföra våra lediga tjänster och vi undanber oss kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Gundemark, Gruppchef förvaltningsgruppen
08-634 93 24
Beatrice Bergström
+46739883687
Linnea Josefsson
+46737003754