Administratör City Gross Skara

Arbetsbeskrivning

City Gross . City Gross Skara söker Administratör Dina arbetsuppgifter I din roll som Administratör ska du delta i det dagliga administrativa arbetet i butiken. Några av dina främsta uppgifter kommer vara fakturahantering och prisadministration. Rollen innebär vidare att vara ett stöd till kollegor inom området. Som person är du Starkt resultatorienterad och jobbar effektivt med att optimera avdelningens resultat. Du kommer själv att arbeta aktivt i butiken vilket kräver att du är kreativ och inspireras av att möta och utveckla andra människor. För att klara rollen som Administratör tror vi att du har flerårig erfarenhet av administration och gärna inom detaljhandeln. Du förstår butiksekonomi och har kunskap kring administrationen i butik. Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, inte minst vad gäller din förmåga att inspirera och engagera medarbetarna samt att kunna skapa ett positivt arbetsklimat. Övriga Villkor Anställningsform: Tillsvidare Arbetstid: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Tillträde: Efter överenskommelse Ansöker gör du senast den 8 augusti 2010. Välkommen med din ansökan! Ansökningar tas endast emot via hemsidan www.citygross.se

Kontaktpersoner på detta företaget

.
.
Sofie Tunekil
.
.

Rickard Jonsson

Therese Gehander
00464448030
Marita Karhula

.
.
.
.
Camilla Mathsson
.
Henrik Adelsköld

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CityGross
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 5 juni 2010
  • Ansök senast: 8 augusti 2010

Besöksadress

Malmgatan 21
None

Postadress

Industrigatan 22
Hässleholm, 28143

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024