OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Syfte med rollen:
För att kunna vara framgångsrika som leasingföretag och leverera tjänster till våra kunder är hanteringen av inkommande fakturor en väldigt viktig del! Processen behöver vara snabb, smidig och göras med hög kvalité.
Vill du vara med i ett nytt team för att hantera inkommande fakturor?
Som Administratör i ett nytt fakturahanteringsverktyg kommer du att hantera inkommande fakturor dagligen. Det betyder att du kommer att vara en viktig del i ett nytt team. Teamet kommer att jobba i det nya verktyget med förbättrad process, som både är mer digital och automatiserad.
Ansvar och arbetsuppgifter:
Om du gillar att ha högt tempo, se snabba resultat och samtidigt har fokus på detaljer. Då är det här ett jobb för dig. Vi söker dig som är noggrann, engagerad och gillar att jobba i team.
Du kommer att jobba med följande:
Hantera inkommande fakturor
* Granska inkommande fakturor
* Säkerställa att relevant data har lästs av från fakturan
* Kategorisera fakturor
* Lägga till och uppdatera fakturainformation som saknas
* Processa godkänd faktura till nästa steg
* Avslå felaktiga fakturor
Grundläggande kompetenser
* Erfarenhet av att administrera digitala verktyg
* Erfarenhet av privat- och företagsfakturor
* Erfarenhet av serviceyrken t.ex. kundservice
Önskvärda kompetenser
* Erfarenhet av inkommande fakturahanteringsverktyg och processer
* Erfarenhet av leasing
* Intresse av bilrelaterade tjänster
Grundläggande kvalifikationer
* Gymnasial utbildning eller högre
* Svenska
* Engelska
Personliga egenskaper
* Noggrann
* Engagerad
* Resultatstyrd
* Lagspelare
Uppdrag:
* Arbetstid 8:30-17:00 Måndag - Fredag
* 37,5 timmar per vecka
* Start januari 2022
* Projektanställning under 2022
* Bakgrundskontroll kommer att göras på slutkandidat av rutinmässiga skäl.