OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Stål & Verktyg är en lokal leverantör av material och förnödenheter till industri, bygg, service och hantverksföretag. Våra kompetenta och passionerade medarbetare skapar tillsammans långsiktigt mervärde för våra kunder som finns i Kronobergs Län. Stål & Verktyg finns sedan 1976 i Växjö, har idag 45 anställda och omsätter ca 140 MSek. Mer information om företaget finns på www.sov.se
Vill du arbeta i ett tryggt, växande och lönsamt företag med omväxlande och utvecklande arbetsuppgifter i ett engagerat team? Vi växer och söker därför en medarbetare till vår administration som vill vara med och skapa framtiden.
Administratör deltid:
Som Administratör hos Stål & Verktyg är du i ständig kontakt med våra kunder och kollegor och strävar efter att ge bästa service och bygga långsiktiga kundrelationer. Vår administration är en viktig del i kedjan som hanterar fakturor, betalningar, systemfrågor samt artikel- och registervård.
Arbetsuppgifterna är mycket varierande då du både kommer serva vår interna organisation och möta kunder främst via telefon och mail. Du arbetar effektivt och självständigt och förstår vikten av snabb och personlig service.
Erfarenhet:
Vi söker dig som har inspirerande arbetslivserfarenhet men känner att du vill utvecklas i ett framåt företag. Som person är du självgående, driven och tar gärna egna initiativ. Du trivs med att ha många bollar i luften och är skicklig på att lösa problem och har stor förmåga att hantera snabba lösningar.
Stål & Verktyg har som målsättning att vara den bästa leverantören i vår region och kan förutom en spännande utmaning erbjuda bra anställningsvillkor och goda utvecklingsmöjligheter. Tjänsten avser deltid, ca 40-60%, med fast månadslön och placeringsort Växjö. Arbetstiderna kan vara flexibla och överenskommes och rätt person finns möjlighet att efterhand öka arbetstid. Till denna tjänst tillämpar vi provanställning upp till 6 månader. Kollektivavtal finns.
Kandidatprofil:
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och är beredd att visa engagemang och har det rätta drivet. Du har lätt för att arbeta i olika affärssystem och har sedan tidigare ekonomikunskaper. Du behärskar det svenska språket i tal och skrift och kan uttrycka dig väl. Din sociala förmåga är viktig då du dagligen kommer träffa många människor. Goda datakunskaper, gärna Officepaketet (Excel, Outlook, Word) är en förutsättning. Vi ser gärna sökande i olika åldrar, kön och bakgrund då vi eftersträvar en mångfald bland våra medarbetare.
Intresserad? Då är du varmt välkommen med din ansökan till oss. Vi kommer löpande träffa kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas snarast.
Ansökan: Du skickar din ansökan till henrik.lofberg@sov.se senast 24 januari.
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Ann-Sophie Wågö
0410-25088