OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
365 Bemanning AB startades 2016 och är ett familjeföretag med mångårig erfarenhet från åkeribranschen. Teamet på 365 Bemanning består av yrkeschaufförer, last-och lossningspersonal, plock- och lagerarbetare samt lokalvårdare - vilka bemannar Stockholm med omnejd - 365 dagar om året.
Till vårt egna kontor söker vi nu en effektiv administratör.
Vi söker dig som har erfarenhet kring varierande administrativa uppgifter. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att föra in tidrapporter i Excel, mail- och posthantering, fakturering, beställningar, kundkontakt osv.
Du har:
-Lätt för att samarbeta och skapa relationer
-God administrativ förmåga
-Goda kunskaper i Excel
Du är:
-Noggrann
-Självgående
-Positiv
Krav:
-Tidigare erfarenhet av liknande uppgifter
-Svenska och engelska i tal och skrift
-Datakunskap