Administratör, deltid

Administratör, deltid

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en administratör på 50% för uppdrag på deltid hos vår kund belägen i Liljeholmen. Du kommer främst att arbeta med administration av artiklar samt ha en tät dialog med företagets kunder. Vi söker dig som inte är rädd för att lyfta luren och ta tag i saker. Du trivs med att arbeta i en roll där du får ansvara för många olika områden och gillar att lösa problem.

Plats: Liljeholmen, Stockholm
Uppdrag: start omgående i 6 månader, chans till förlängt till 1 år. 
Tid: Rollen är på 50%, du jobbar förslagsvis 9-14 varje dag men stor flexibilitet finns hos företaget 
Arbetsgivare: Randstad AB
 
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 


Du ansöker på www.randstad.se, senast 2023.10.01  Urval sker löpande så sök idag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linda Cooper, linda.cooper@randstad.se


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
Arbetet kommer i stort bestå av ta emot order på reservdelar från kunder, administrera detta och sedan följa upp order samt försändelser tillbaka av trasig reservdelar.  Eftersom reservdelarna ska ut snabbt så kommer jobbet stundvis kunna vara mer hektiskt, det är då viktigt du kan hantera detta och ha vana att prioritera så din tid används effektivt. En del av arbetet kommer kräva detektivarbete för att kunna leverera rätt reservdel till kunder. Detta kräver även att man är bekväm att jobba i flera olika system samt de många steg som finns i systemen för en order. 


Administrera artiklar i  olika system
Kommunicera med kunder via mejl och telefon i hela norden och baltikum
Samarbeta med kollegor för att kunna vara behjälplig i olika ärenden.


Kvalifikationer
Krav
Ordningsam och initiativtagande
Flytande svenska
Mycket goda kunskaper i engelska 
Systemvana, men fördel från SAP eller Monitor. 
Kommunikativ
God samarbetsförmåga, detta eftersom du kommer jobba deltid

Meriterande
Arbetat inom administration eller order på verkstadsindustrin




Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 september 2023
  • Ansök senast: 1 oktober 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


2 januari 2025