OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia Bemanning rekryterar och hyr ut yrkesarbetare och tjänstemän till industri-, teknik- och logistikföretag.Lernia Bemanning är ett dotterbolag till Lernia AB som erbjuder tjänster inom kompetensförsörjning över hela Sverige.Lernia är kvalitets och miljöcertifierat.Besök gärna www.lernia.se Lernia Bemanning söker dig som vill arbeta deltid som administratör. Uppdraget är på ett företag som levererar olika typer av utrustning till byggarbetsplatser.Tjänster som administratör är bred och omfattar bland annat fakturahantering, beställningar, inventering, registrering av tidrapporter samt kontakter med kunder och leverantörer i administrativa frågor. Till uppdraget söker vi dig som har mycket god datavana samt tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter.Du är en person med initiativförmåga som kan "stå på dig" och du har lätt för att ta in och bearbeta ny information.Även om du ska arbeta på ett kontor är det viktigt att du trivs i verkstadsmiljö då verksamheten är mindre och man har mycket kontakter med alla medarbetare.Det är även viktigt att du som söker är genuint intresserad av att arbeta deltid under en längre period. Du kommer inledningsvis att vara anställd av Lernia Bemanning.Troligen under en period om fyra månader.Därefter finns goda möjligheter till fortsatt anställning hos kunden. Du söker tjänsten via www.lernia.se.Använd gärna länken nedan för att komma direkt till annonsen;