OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en administratör på deltid till en stor och välrenommerad livsmedelskedja med huvudkontor i Solna. Tycker du att det är roligt att jobba med administration och har du en god förmåga att ha kontroll, noggrannhet och kvalité i ditt arbete, då kan detta vara uppdraget för dig! Varmt välkommen med din ansökan!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Livsmedelskedjan följer utsläppen av köldmedia från år till år vilket är avgörande för att kunna ha kontroll på riktningen samt kunna sätta in åtgärder för att minska utsläpp i det långa loppet. Detta är lagstadgat och butiker har anmälningsplikt för kylanläggningen till tillsynsmyndighet samt årlig läckagekontroll och köldmedierapportering. Uppföljningen är även något som företaget rapporterar på samt kompenserar för i form av klimatkompensation. I din roll som administratör får du hjälpa företaget med detta viktiga arbete.
Du kommer bland annat att arbeta med:
Insamling av rapporter från kommunerna. Du behöver manuellt gå in/ringa och be respektive kommun om rapporter från de butiker som ligger inom deras ansvar.
Sammanställning av resultatet i rapporterna i Excel.
Arbetstider
Uppdraget startar i början av maj och pågår till slutet av juni, tjänsten är på ca 25-50% och är placerad i Solna. Företaget följer myndigheternas rekommendationer och arbetet kan komma att ske remote och sedan i Solna.
Kvalifikationer
Detta uppdraget passar dig som tycker att det är roligt att arbeta med administration. Vi tror att du har en god förmåga att ha kontroll, noggrannhet, kvalité i administrativa arbetsuppgifter. Du har en fallenhet för att samla in och analysera data och vi ser gärna att du har erfarenhet av administrativt arbete sen tidigare.
Utöver ovan så vill vi att du
har en annan huvudsaklig sysselsättning, exempelvis studier
talar och skriver svenska och engelska obehindrat
har goda kunskaper i Excel
är flexibel, noggrann och strukturerad samt är engagerad och prestigelös
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald
Ansökan
2022-02-15, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: josefin.berg@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044