OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en digital marknadsförare som kommer arbeta med både administration & kommunikation hos vår kund som erbjuder industriella tekniska utbildningar som är anpassade efter marknadens behov.
OM TJÄNSTEN
I rollen som Administratör & Digital Marknadsförare kommer du att vara en i teamet som arbetar mot företagsutbildningar. Kontoret är i Torslanda, där du kommer att vara placerad, men när du är mer varm i kläderna finns även möjlighet till remotearbete. På plats är det totalt 30 personer som arbetar med olika delar för att få ihop verksamheten. Vänlighet är något som genomsyrar hela kulturen och en stor anledning till att medarbetare på företaget trivs så bra. För att du skall trivas i rollen tror vi att du är en positiv och öppen person som har lätt för att ta kontakt och skapa goda relationer, då det i administationsdelen förekommer en del kundkontakt. Du bör tycka om att uttrycka dig i skrift och har en förmåga att formulera dig väl eftersom ditt arbete kommer att fronta verksamheten digitalt.
Uppdraget är på 70% med start omgående. Initialt sträcker sig anställningen juni ut.
Du erbjuds
* Värdefull arbetslivserfarenhet att addera till ditt CV
* En god chans att knyta värdefulla kontakter och visa framfötterna på ett bolag med stora utvecklingsmöjligheter
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Administrera företagets hemsidor
- Skriva och publicera nyheter
- Kommunikation och kontakt med kunder
- Marknadsföring på ex. Linkedin
VI SÖKER DIG SOM
- Har goda kunskaper i Microsoft 365 och Teams
- Har en relevant utbildning, antingen från gymnasiet eller från eftergymnasiala studier
- Kan kommunicera obehindrat på svenska samt behärskar engelska då dessa språk används dagligen- i tal och skrift
Det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet av liknande arbete.
Övrig information
* Start: omgående
* Omfattning: Deltid: 70% fram till juli
* Arbetstider: Måndag-fredag 07:30-13:30 (finns möjlighet att disskutera)
* Placering
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231