OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba i ett företag som sätter både kunden och medarbetaren i centrum?
Som Administratör inom Digital Service på Länsförsäkring Kronoberg arbetar du med digitala flöden inom skador och bank. Men framför allt arbetar du med människor. Engagemanget, nyfikenheten och intresset för att bygga relationer är det som förenar alla som jobbar här, och är det som gör Länsförsäkring Kronoberg till en arbetsplats präglad av gemenskap, glädje och laganda. Där målet om nöjda och lojala kunder är det som styr vårt arbetssätt.
Främst handlar det förstås om att vi har världens viktigaste ägare: våra kunder. Vi sätter alltid kunden först, och vet att de relationer vi bygger idag ska hålla över tid.
Om jobbet
Att vara Administratör på Digital Service innebär att du hanterar kunders fysiska dokument och ser till att de dagligen levereras till rätt digital mottagare. Du är en del av ett team som hanterar kundernas inkommande dokument snabbt, strukturerat och med stor noggrannhet. Utöver de administrativa arbetsuppgifterna består rollen av återkommande kundkontakt med fokus på service.
Avdelningen står inför en spännande förändringsresa där du och dina kollegor kommer att ha en betydande roll i införandet av nya tjänster och arbetssätt.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % med placering i Växjö.
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet från liknande tjänster. Du ska trivs med återkommande administrativa arbetsuppgifter samtidigt som du motiveras av att leverera service i världsklass. Vissa delar av uppdrag är repetitivt, varför det är viktigt att du har förmågan att vara fokuserad, engagerad och noggrann i det dagliga. Du drivs av att göra ett bra jobb varje dag.
Du behöver även vara förändringsbenägen och ständigt sträva efter förbättringar och effektiviseringar som du sedan kan presentera för andra intressenter. Du har lätt att omvandla idéer till verklighet.
Då vi arbetar i ett sammansvetsat team är laganda en självklarhet och att du är positiv och prestigelös i ditt arbete. Vi ser även att du har ett genuint intresse och fallenhet för system/IT med förståelse för vikten av fungerande och effektiva processer. Det krävs att du har god kunskap inom Officepaketet. Har du arbetat med Kofax tidigare är det meriterande.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet och viljan att leda sig själv.
Varför arbeta hos oss?
Vi är ett team på sju medarbetare med en härlig teamkänsla och gemenskap. Kevin som arbetar i teamet beskriver Digital service så här;
”På Digital Service blandas intensivt jobb med väldigt härliga och roliga kollegor som ger en mycket glädje på jobbet. Digital Service kan nog beskrivas som ett väldigt flexibelt, glatt och hjälpsamt gäng.”
Genom att jobba hos oss får du en arbetsmiljö där vi är familjära, du får vara med och bidra, samt arbeta på ett bolag som gör stor nytta i samhället du lever i.
Låter det intressant?
Då vill vi veta mer om dig! Vi arbetar med löpande intervjuer och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så tveka inte att söka redan idag.
Sista ansökningsdag via vårt HR-system: 13:e december 2020
Om du har några funderingar är du välkommen att kontakta Anna Hallgren, Chef Digital Service, 0708-60 21 18 samt facklig representant Anna Frobe Pettersson, 0470-72 01 37.
Då det kan förekomma resor i tjänsten krävs det att du har körkort.Personlighetstester kommer även att förekomma i rekryteringsprocessen.
Om du har lust och möjlighet så uppmuntrar vi dig gärna att spela in ett videoklipp där du kortfattat berättar mer om dig själv och varför du är intresserad av att arbeta hos oss. Videoklippet kan du sedan bifoga i vårt HR-system. Din presentation via video blir ett komplement till din ansökan och hjälper oss att skapa en bild av vem du är.