OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dryckesteknik är den avdelning inom Spendrups Bryggeri AB som utför installationer, reparationer och service av Spendrups dryckesanläggningar och flaskkylar hos våra restaurangkunder. Vårt uppdrag är att säkerställa en god kvalité och bästa dryckesupplevelse för kunden. Dryckesteknik har totalt ca 60 anställda varav ett 40-tal personer är servicetekniker. För att administrera och planera kundernas servicebeställningar finns en administration samt tillhörande verkstad och lager.
Som administratör hos Dryckesteknik är du en del av kundserviceteamet. Vi tar emot felanmälningar från kunder via telefon, mejl eller vårt ärendehanteringssystem Salesforce och fördelar serviceorder till tekniker. Vi sköter också uppgifter såsom uppföljning av teknikernas rapportering, fakturering samt registervård. Våra främsta kontaktytor är kunder, tekniker och säljare. Mycket arbete sker i vårt affärssystem M3 och teknikernas rapporteringssystem, Fältserviceappen.
Till adminteamet söker vi nu en Administratör. Arbetstiderna är mellan 08:00-17:00 och du rapporterar till Administrativ chef Dryckesteknik.
Tjänsten är ett vikariat på heltid.
Personliga egenskaper
Du är en person som gillar och klarar av ett högt tempo utan att förlora lugnet, du kan jobba fokuserat trots många ärenden och du behåller servicekänslan i alla lägen. Känner dig bekväm med att följa dokumenterade rutiner, vågar ta egna initiativ och kan prioritera eller ta hjälp att prioritera inkomna ärenden löpande.
Företaget och avdelningen präglas av en öppen och glad stämning så det är viktigt att du tycker om att ha ett socialt utbyte och nära samarbete med dina kollegor.
Bakgrund & erfarenhet
- Gymnasieutbildning
- God erfarenhet av administrativa uppgifter bl.a. register och systemhantering.
- Kundkontakt, gärna från sälj, kundservice eller tekniskservice.
- God datorvana samt goda kunskaper i Office 365.
Sista ansökningsdag: 13 mars 2022
Tillträdesdag: april 2022, eller efter överenskommelse
Varaktighet/arbetstid: Vikariat till årsskiftet
Placeringsort: Stockholm, vi sitter just nu i Vårby men flyttar till S:t Eriksgatan i augusti 2022
För mer information om tjänst: Jenny Hagström, jenny.hagstrom@spendrups.se, eller för mer information om rekryteringsprocessen Elvira Egarp, HR-specialist rekrytering , elvira.egarp@spendrups.se
Din ansökan
För denna tjänst behöver vi inget personligt brev, du ansöker istället genom att svara på några korta urvalsfrågor och bifoga ditt CV. Om du uppfyller kraven kommer du även att få göra två urvalstester som skickas till din mejl. Dessa måste slutföras för att du ska vara aktuell i rekryteringsprocessen.
Varför använder vi urvalstestser?
Vi på Spendrups tror att våra medarbetares olikheter bidrar till vår framgång och vill att våra medarbetare ska spegla det samhälle vi lever i. För att utvärdera våra kandidater som uppfyller grundkraven så objektivt som möjlighet använder vi Alva Labs (https://help.alvalabs.io/en/collections/1831924-for-candidates) urvalstester. På så sätt kan vi hitta kandidater med störst sannolikhet att passa och trivas i rollen.
Slutkandidater kommer efter sitt godkännande att omfattas av en bakgrundskontroll.
Spendrups vision är att vara ett bryggeri i världsklass. Det innebär att vi stolt vill kunna jämföra oss med de bästa i världen i allt vi gör. Det gäller de produkter vi lanserar och de relationer vi bygger, hur vi agerar i nuet och hur vi satsar på sikt. Vår mission är att med kreativ kraft, långsiktigt ansvarstagande och passion skapa smakupplevelser och relationer i världsklass. Som medarbetare på Spendrups har du en viktig roll i vår gemensamma strävan mot världsklass och vi ser gärna att du identifierar dig själv med våra värderingar: Stolthet, Äkthet, Nyskapande och Handlingskraft.
Välkommen in!
Kontaktpersoner på detta företaget
Frida Karlsson
Tobias Olsson
Anna Lindqvist
Marcuz Källqvist
0240500159
Anna Eriksson Viberg
070 188 65 72
Karin Eriksson
Tel växel: 0240-88 000
Victoria Blomquist
0812891702