Administratör E-Business

Administratör E-Business

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av att agera problemlösare i samband med online beställningar. Bearbeta reklamationer och returer samt hantera kundkompensationer, kreditnota och prisgarantier. Du kommer även jobba med att kontrollera och övervaka direktleveranser till kunder.
Din profil
Vi ser gärna att du som söker har en eftergymnasial utbildning inom området samt tidigare erfarenhet av kundtjänst. God datorvana och goda kunskaper i MS Office, med betoning på Excel är ett krav.
Som person är du duktig på att kommunicera, är självgående samt duktig på att planera och strukturera ditt arbete. Du trivs med uppgifter som ställer krav på god analytisk förmåga.
Du är noggrann och lägger vikt vid att hålla en hög kvalitet i ditt arbete. Självklart arbetar du bra tillsammans med andra människor och relaterar till dina kollegor på ett lyhört sätt. Kunskaper i tyska är mycket meriterande.
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidare. Heltid 40 tim/veckan.
Lön: Lön enligt överenskommelse. Kollektivavtal finns.
Tillträde: Omgående.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HORNBACH Byggmarknad AB (HK) None
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 augusti 2020
  • Ansök senast: 4 oktober 2020

Besöksadress

Fittjavägen 24
Norsborg

Postadress

None
None

Liknande jobb


28 november 2024

Systemadministratör Unix Server – Linköping

27 november 2024