OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter:
Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av att agera koordinator och problemlösare i samband med online beställningar. Bearbeta reklamationer och returer samt hantera kundkompensationer, kreditnotor och prisgarantier. Du kommer även arbeta med att kontrollera och övervaka direktleveranser till kunder.
Du är en drivande part i utvecklingen av befintliga processer, samt även delaktig i att ta fram nya lösningar som effektiviserar verksamheten.
Du kommer att ingå i ett team som är en sammanhållande länk mellan webbshoppens olika avdelningar såsom kundtjänst och våra distributionscentraler, och har ett tätt samarbete med Fulfillment Manager, rörande webbshoppens logistik.
Din profil:
Vi ser gärna att du som söker har en eftergymnasial utbildning inom området samt tidigare erfarenhet av kundtjänst. God datorvana och goda kunskaper i MS Office, med betoning på Excel är ett krav.
Som person är du duktig på att kommunicera, är självgående samt skicklig på att planera och strukturera ditt arbete. Du trivs med uppgifter som ställer krav på god analytisk förmåga.
Du är noggrann och lägger vikt vid att hålla en hög kvalitet i ditt arbete. Du kommer att ingå i ett team, och därför lägger vi stor vikt vid att du arbetar bra tillsammans med andra människor och relaterar till dina kollegor på ett lyhört sätt. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav och kunskaper i tyska är meriterande.
Arbetstid/Varaktighet: Vikariat. Heltid 40 tim/vecka.
Lön: Lön enligt överenskommelse. Kollektivavtal med Unionen finns.
Tillträde: Urval kommer att ske löpande och anställning kan därför ske innan slutdatum.
Kontaktpersoner på detta företaget
Avdelningschef Peter Högberg
023- 45682
Inside Sales Helen Alvarez
08-734 33 23
Talent Management Annika Westman