OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Är du en serviceinriktad och lösningsfokuserad person som drivs av att ha skiftande arbetsuppgifter?
Har du arbetat med administration och enklare ekonomisysslor inklusive lönehantering och vill ha ett roligt jobb på ett tryggt och spännande företag?
Då kan tjänsten som administratör/ ekonom hos vår kund verkligen vara något för dig!
Vår kund är ett trevligt och familjärt företag som just nu söker en konsult som med kort varsel kan komma in och hjälpa till på deras ekonomi/administrationsavdelning.
Tjänsten är på heltid och eftersom denna tjänst innebär service till övrig organisation utgår man från kontoret som är placerat i Hammarby Sjöstad.
Kundens medarbetare startar dagen tidigt därför söker vi dig som är morgonpigg :)
Då detta är ett konsultuppdrag innebär det att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera kan du känna dig trygg, du har fast månadslön, betald semester och en dedikerad konsultchef som finns som bollplank under hela vår gemensamma resa.
Är du nyfiken på vad våra konsulter säger om hur det är att arbeta hos oss? Gå gärna in och läs vad våra medarbetare har givit oss för omdöme på:
https://www.reco.se/avanzera-ab
Arbetsuppgifter:
I rollen som administratör/ ekonom kommer du att lära dig mycket om vår kunds verksamhet och hur deras bransch fungerar i stort.
Det dagliga arbetet berör främst administrativa sysslor så som att svara i telefon, boka konferenser samt att assistera VD och övriga medarbetare i organisationen.
I tjänsten stöttar du även din kolla på ekonomifunktionen med enklare ekonomiuppgifter innefattande lönehantering, fakturering och tidrapportering.
Du kommer bland annat att arbeta med:
• Lättare ekonomisysslor
• Fakturering
• Lönehantering
• Svara i telefon
• Ad hoc uppgifter inom administration
• Boka konferenser
• Posthantering
Din bakgrund:
Till rollen som administratör/ ekonom söker vi framför allt dig som är en prestigelös och ansvarsfull person som motiveras av att vara en viktig stöttepelare i organisationen.
För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett stort plus om du har arbetat ett par år i en liknande roll där du både hanterat administration, lön och enklare ekonomi.
Utöver det är det en stor fördel om du är systemintresserad och trivs med självständigt arbete. För att trivas i rollen ser vi att du utan hinder kan kommunicera på både engelska och svenska.
Om oss:
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.
Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg