Administratör/ Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Till vår kund i City[söker vi nu för längre uppdrag en administratör/ekonomiassistent.Tjänsten är halvtid men kan byggas på till heltid om man kan arbeta med hemsidan och uppdatera den vid behov.[ Arbetsuppgifter[ De absolut primära[arbetsuppgifterna kommer att bestå av fakturering och lönekörningar.Detta i Hogia.Du kommer även att jobba löpande med leverantörsreskontran.[ Vill du bygga på tjänsten till heltid krävs att du[hjälper till och ansvarar för hemsidans uppdatering.[Oavsett om det är en hel eller halvtid kommer även visst enklare säljstöd förekomma.[ Utbildning/Erfarenhet Du ska[ha arbetat med löner och fakturering tidigare, helst i Hogia.Har du erfarenhet av uppdateringsarbete av någon hemsida är detta gott nog för att kunna bygga på tjänsten till en heltid.[ Personliga egenskaper Du ska vara självgående och diciplinerad.Du kommer även att sitta tillsamans med V.D:n och en projektledare vilket gör att du även bör ha en god samarbetsförmåga.För rätt person kan uppdraget komma att löpa över lång tid.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén

Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 15 september 2008
  • Ansök senast: 15 oktober 2008

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Administratör Zeppelin Mining

Administratör Zeppelin Mining

7 december 2022

2 december 2022

Payroll Specialist - Global Mobility

Payroll Specialist - Global Mobility

25 november 2022

23 november 2022