OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu behöver vi förstärka vårt team på Agillo kontoret. Vi söker därför en ny medarbetare till en bred roll inom administration och ekonomi. Vi söker dig som har utbildning och/eller erfarenhet av liknande ekonomiarbete.
Arbetsuppgifterna består bland annat av lönearbete, fakturering och hantering av leverantörsfakturor. Du kommer även vara behjälplig våra konsultchefer med personalplanering i framtiden. Vi ser gärna att du arbetat med lön förut, du behöver inte ha suttit med hela löneprocessen själv men det är viktigt att du har den bakomliggande förståelsen för löneprocessen.
Som person är du flexibel, har en positiv inställning och är inte rädd för att ta eget ansvar. Du är lösningsorienterad och kan föra ditt arbete framåt med god kvalitet, samtidigt som du är noggrann, strukturerad och effektiv i ditt arbetssätt. Vidare behärskar du svenska och engelska i både tal och skrift och har god kunskap inom Officepaketet, framförallt i Excel.
För att trivas och utvecklas i denna roll ser vi gärna att du har...
erfarenhet/utbildning av löneadministration, personal- och lönefrågor.
goda kunskaper och erfarenhet av att arbeta i löne- och affärssystem.
erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra.
erfarenhet av bokföring, avstämningar, samt helhetsförståelse för redovisning.
Ansökan
Vi ser fram emot din ansökan och vill tipsa om att söka så snart som möjligt då intervjuer sker löpande. Bifoga CV och kort beskrivning av dig själv. Ange din ansökan med ”Administratör/ekonomiassistent”.
Om Agillo
Agillo AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som är särskilt inriktade på personaluthyrning och rekrytering inom arbetsområdena produktion, kontor, ekonomi, produktion, lager, bygg och anläggning.