Administratör/ ekonomiassistent med start omgående

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Framtiden söker dig som har möjlighet att börja omgående och som vill arbeta med enklare ekonomirelaterade och administrativa arbetsuppgifter. Uppdraget beräknas pågå i ungefär två månader med möjlighet till förlängning.

Exempel på arbetsuppgifter:
- Fakturering och registrering. av inbetalningar.
- Ankomst- och definitivregistrering av leverantörsfakturor, reg. av leverantörsbetalningar samt därmed relaterat arbete.
- Enklare uppgifter som orderregistrering, svara i växeln, öppning och sortering av post samt arkivering



Om företaget
Vår kund är Sveriges ledande leverantör av rationella och säkra elektriska kopplingsutrustningar. Bolaget har sitt huvudkontor i Malmö och är verksamt inom försäljning, konstruktion och tillverkning av kapslad el-utrustning. De har idag ungefär 100 anställda varav tre arbetar på ekonomiavdelningen.

Din profil
Framtiden söker dig med en hög social kompetens och god samarbetsförmåga. Du är positiv, glad och ser hellre lösningar än problem. I ditt arbete lägger du stor vikt vid att vara noggrann och strukturerad, samtidigt som du är flexibel. Eftersom du kommer arbeta i ett team där alla hjälper alla ser vi att du är prestigelös, hjälpsam och serviceinriktad.

Krav
- Gymnasial utbildning inom ekonomi
- Tillgänglig omgående
- Svenska flytande i tal och skrift




Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor
Arbetstider: 08.00-17.00
Omfattning: Heltid
Ort: Malmö
Start: Omgående
Urval: Urval kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har löpt ut.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 11 mars 2017

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Chefsstöd till frivården Östergötland

Chefsstöd till frivården Östergötland

25 oktober 2024

25 oktober 2024

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

25 oktober 2024

Logistikadministratör

Logistikadministratör

25 oktober 2024