OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort om tjänsten
Till en av våra kunder söker vi en administratör / ekonomiassistent på 50%, med tillträde omgående. I dagsläget är det inte klart hur långt uppdraget blir, men det kan bli ett längre uppdrag.
Placeringsort är Helsingborg.
Om verksamheten
Du kommer att vara anställd hos Dreamwork och arbeta som konsult hos vår kund.
Mer om tjänsten
I din roll som administratör ska du bla sköta tidredovisningen, hantera enklare ekonomiuppgifter och hjälpa till på kontoret med andra administrativa uppgifter.
Din profil
Du måste ha erfarenhet av administrativa uppgifter, gärna med lite ekonomi. Du har lätt för att sätta dig in i nya system, och du har lätt för att samarbeta med andra.
Som person är du noggran och tar egna initiativ. Du är självgående och gillar ordning och reda.
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Bil och körkort är ett krav.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini
Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré
Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09