Administratör / ekonomiassistent på danska

Administratör / ekonomiassistent på danska

Arbetsbeskrivning

Talar du danska och vill jobba med ekonomi? Vi söker dig som vill utvecklas som ekonomiassistent och administration!

Till vår kund i södra Stockholm söker vi dig som talar och skriver danska och svenska flytande. Det här är ett perfekt jobb för dig som vill jobba med ekonomi, administration och utvecklas inom området. Vår kund är ett stort bolag som erbjuder många utvecklingsmöjligheter. Låter detta intressant för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som ekonomiassistent hos vår kund får du möjlighet att jobba i ett trevligt team med ekonomi inom kundreskontra. Du kommer att få en bra introduktion i början av din anställning för att komma in i arbetsuppgifterna på ett bra sätt. Du kommer sedan att ansvara för kunderna i Danmark samt stötta dina kollegor som jobbar med kunderna i Sverige. 

Detta är ett konsultuppdrag via oss på TNG. Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som ekonomiassistent kommer du att jobba med:

• Inbetalningar
• Lägga in e-faktura på kunderna i Agresso
• Lägga upp nya kunder
• Avvikelser i referensnummer
• Utbetalningar 
• Inkasso
• Mail och samtal både från kunder och intern personal gällande ekonomi

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Vår kund sitter i södra Stockholm och du kommer att bli en del av kundreskontran där idag 4 personer jobbar. Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med mycket goda möjligheter till överrekrytering. Tjänsten är på heltid och förväntas starta efter sommaren. 

VEM ÄR DU?

För att passa i rollen som ekonomiassistent ser vi att du:

• Kan flytande danska och svenska i både tal och skrift
• Är systemvan 
• Gymnasial utbildning

Som person tror vi att du har en vilja att lära dig och utvecklas inom ekonomiområdet. Du trivs att jobba strukturerat och kommer gärna med förbättringar för att exempelvis effektivisera processer och system. Har du tidigare jobbat med ekonomi är det meriterande men inget krav. 

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juni 2020
  • Ansök senast: 8 juli 2020

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


21 november 2024