OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Combitech. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Combitech är ett oberoende teknikkonsultbolag och en del av försvars-och säkerhetskoncernen Saab AB. Basen finns i Norden och de är främst verksamma inom bland annat systemutveckling, systemsäkerhet och mekanik. Företaget är känt för sin kombination av tekniskt kunnande och djupgående branschkunskap för att skapa nya lösningar med hänsyn till både miljö och säkerhet. Kunderna återfinns i synnerhet hos väletablerade företag inom flyg, försvar, telekom, industri, medtech och fordon. Företaget har varit verksamt i sin nuvarande form sedan 2006 och är idag ett väletablerat företag med ett starkt varumärke. Totalt arbetar nästan 1900 medarbetare på Combitech på ett 30-tal platser i Norden.
Arbetsuppgifter:
I rollen ansvarar du främst för att hantera administrativa uppgifter inom operativt inköp, ekonomi och offerthantering. Detta innebär att du hanterar konsultförfrågningar och tar in offertunderlag ifrån leverantörer. Du granskar priser så att offerterna följer de uppsatta avtalen samt jobbar du med fakturering och attestering av dessa. I rollen hanterar du även beställningar och förfrågningar, projektadministration samt framtagning av statistik. Du har daglig kontakt med både kunder och leverantörer vilket innebär att du agerar mellanhand. Vidare har du ett nära samarbete med dina kollegor där ni hjälps åt i arbetet.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet inom administration, ekonomi och/eller projekthantering
• God systemvana samt kunskap i Officepaketen
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande: Erfarenhet av Agresso och CRM-systemet Lime
För att trivas i rollen brinner du för att skapa en god kundupplevelse och leverera lösningar. Du är trygg i kontakten med nya personer och är noggrann med detaljer i arbetet. Du ser lätt vad som behöver göras för att driva ditt arbete framåt och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Då du arbetar nära dina kollegor ser vi även att du är prestigelös och har ett intresse för att samarbeta med andra.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Växjö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: administratör, administration, projektadministration, ekonomi, ekonomiassistent, fakturering, offert, avtal, pris, konsult, förfrågningar, projekt, Office, Combitech, SAAB, heltid, uppdrag, Växjö
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund