OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Nu söker vi dig som är en duktigt administratör eller ekonomiadministratör med IT-intresse som vill arbeta med att skapa trygghet i att FGB (frukt, grönt och blommor) endast handlar med de leverantörer som uppfyller vår kunds krav på bl.a. socialcertifiering, genom att säkerställa att gällande avtal finns för samtliga leverantörer. Säkerställa att FGB´s avtal utformas i enlighet med rådande lagstiftning samt policy och riktlinjer. Säkerställa att korrekta bonusbelopp kommer dem och deras samarbetspartners tillgodo, i rätt tid och med rätt belopp. Vara del i att skapa ett gott samarbete och klimat inom IGS samarbetet. Dina arbetsuppgifter kommer innebära avtalshantering, så som kontrollera, registera, jobba med riktlinjer och policys samt uppdatera betaldagar. Du kommer även arbeta med leverantörskontaktre i form av beräkna leveransvolymer, bokningar och reskontra samtfakturering. Arbetet kommer även innebära hantering av utbetalningar, kostander samt rapporteingar, utveckling av interna processer och arbete i Access.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Uppdraget kommer att utföras hos vår kund i Helsingborg.
Kvalifikationer
- Du har mycket god vana av administrativt arbete
- Du har god förståelse för ekonomiska flöden
- Du har god kunskap i Excel
- Det är meriterande om du har kunskap i Access
- Du kommunicerar flytande på svenska och engelska, i tal och skrift
- Du har vana att arbeta remote och med teams som kommunikation
Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som Administratör är du noggrann, strukturerad och analytisk. Du har lätt för att samarbeta och är kommunikativ, trygg och seviceminded. Du har förmågan att självständigt kunna planera och prioritera ditt arbete och hålla uppsatta deadlines. Du trivs med rutinuppgifter somtidigt som du är flexibel och klarar att tidvis arbeta under press.
Lön
Lön, enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2021-03-30 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2022-01-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.
Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Ansökningar mottagna innan 2021-02-03 kommer hanteras i ett första urval. Sista ansökningsdag är 2021-02-07.
Sökord: ekonomiadministratör, administratör, Access, Fakturahantering, Excel, Ekonomiassistent, Avtalsvillkor, Avtalshantering, leverantörsreskontra, Administration, Leverantörshantering, Ekonomiadministration
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm