Administratör Euroflorist

Administratör Euroflorist

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som administratör på Euroflorist får du en bred och varierande roll där du huvudsakligen kommer att ansvara för företagets administrativa uppgifter såsom registrering av butiker och beställningar samt vara behjälplig vid frågor från partners och leverantörer. Du ingår i ett professionellt och positivt team om 3 personer och kommer initialt ha hand om den svenska marknaden, men även vara behjälplig mot Norge och Danmark.

I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Kundkontakter internt såväl som externt
• Ärendehantering i olika system
• Hjälpa leverantörer och partners via mail och telefon

Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag med start omgående. Kontoret är beläget i Malmö.

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete och kundbemötande. Du är förtroendeingivande och gillar att ha stora kontaktytor, såväl internt som externt. Du har god datavana och har erfarenhet av att arbeta i olika affärssystem.

Som person är du prestigelös och trivs med varierande arbetsuppgifter i ett högt tempo. Denna roll kräver att du har lätt för att organisera, planera och strukturera upp ditt arbete. Med ditt helikopterperspektiv skapar du med lätthet den ordning som krävs för ett effektivt arbete.

Vidare tror vi att du som söker är en driven och social person som trivs i en koordinerande roll med mycket kundkontakt. Ditt positiva förhållningssätt smittar av sig bland såväl kollegor som kunder.

Då kontoret arbetar mot den skandinaviska marknaden är det meriterande om du utöver svenska behärskar norska eller danska.

Viktigt för tjänsten är:

• Erfarenhet av administrativt arbete
• God datavana och erfarenhet av att arbeta i olika system
• Stresstålig

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Adecco är en del av det multinationella företaget Adecco Group. Adecco Group är en av världens ledande leverantörer av HR-lösningar och ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Som konsult hos oss får du möjligheten att arbeta hos flera av våra spännande kunder och varje dag utveckla dig själv och dina kompetenser. Ta chansen att utöka ditt eget professionella nätverk med värdefulla kontakter genom oss på Adecco!
Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till att vi går till jobbet varje dag.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Marie Ekvall via marie.ekvall@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Back Office, Kundservice, Skåne Malmö, Eruoflorist, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 november 2022
  • Ansök senast: 15 november 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024