OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Till vår kund som är en välkänd bank söker vi nu en Administratör som är vass på Excel! Uppdraget innebär administration av behörighetsunderlag, Excel-filer, bokningar, ha kontakt med ägare och ansvariga av system samt se till att all information är sammanhållen och strukturerad. Du ska ha förmåga att kunna stötta upp projekt från start och vara van vid situationer där du behöver vara lyhörd och uppmärksam.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Kvalifikationer
Mycket goda kunskaper i Excel
Van vid många bollar i luften
Erfarenhet av behörighetshantering inom t.ex. AD, RACF, Unix/Linus är en merit
Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som Administratör behöver du ha jobbat inom administration tidigare och har erfarenhet av Excel. Det är meriterande om du har arbetat med behörighetshantering tidigare men det är inte ett krav. Som person ser vi gärna att du är noggrann, strukturerad, ordningsam, engagerad och ansvarsfull. Det är viktigt att du är problemlösare med en positiv inställning och har en god samarbetsförmåga.
Lön
Lön, enligt överenskommelse
Tillträde och ansökan
Heltid, 40h/vecka. Vår kund önskar start 2022-03-28 och uppdraget förväntas löpa till 2022-12-31, med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult och arbeta hos vår kund i centrala Stockholm. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande, första urvalet kommer ske 2022-03-11. Ansökningar mottagna omgående kommer hanteras i ett första urval.
Sökord: Administratör, Administrator, Administration, Excel, Behörighetshantering, Stockholm