OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en flexibel person med servicekänsla och administrativ förmåga? Då är tjänsten som administratör och säljstöd på deltid tjänsten för dig!
Pauser Media är ett lönsamt och växande mediaföretag där vi tillsammans med våra medarbetar vill utvecklas ytterligare. Till vårt kontor centralt i Lund söker vi nu dig som vill arbeta i en självgående roll där du stöttar försäljningschefen med kontorsgöromål och administrativa uppgifter som stöttar vår säljavdelning.
Vi är nyfikna på vem du är och tror att det här stämmer in på dig:
Du trivs i en supporterande roll.
Du har lätt för att lära och att ta egna initiativ.
Du är lyhörd, positiv och har lätt för att samarbeta.
Du är social med ett stort ordningssinne.
Du har god datorvana.
Det är meriterande om du har körkort och har erfarenhet av Linkedin.
Tjänsten är på cirka 50% med möjlighet till varierande tider vid exempelvis tentor.
Ansökan:
Välkommen att skicka din ansökan med cv till Johannes Pauser, försäljningschef, som även besvarar frågor om tjänsten: johannes.p@pausermedia.se eller 046-245 52 01.
Rekryteringen sker löpande, så skicka ditt cv och personliga brev redan idag men vi vill ha din ansökan senast 3 april.
Om oss:
Pauser Media AB är ett växande och lönsamt medieföretag som levererar strategisk kunskap till våra kunder! Vi ger ut tidningarna Telekom idag, Kvalitetsmagasinet, Miljö & Utveckling och Vd-tidningen samt arrangerar ett stort antal konferenser och har ett antal nyhetsbrev.
Pauser Media sysselsätter idag ett 30-tal personer och har kontor i Stockholm, Lund och Umeå.
Kontoret i Lund finns på Bangatan 4, cirka 50 meter från Lunds Centralstation.
Välkommen med din ansökan!