Administratör FM Service Desk AstraZeneca, Södertälje

Arbetsbeskrivning

Corporate Services är ett segment inom Sodexo. Vår vision är att sälja och implementera de mest innovativa servicelösningarna samt att leda och utveckla Sodexos kunder till en högre nivå. Det gör vi genom att ansvara för att sälja, implementera och drifta servicelösningar till stora nationella och internationella utvecklingskunder.

Nu söker vi en kreativ och utåtriktad administratör för FM Service Desk till ett stort internationellt FM uppdrag på AstraZeneca Södertälje. Du är en person som värdesätter service, kvalité och utveckling i ditt dagliga arbete. 

Verksamheten består bl a av FM Service Desk, Konferensverksamhet, ABW Services Det finns även restaurang, intern catering med tillhörande caféer/kiosker vars verksamheter bedrivs mån-fre.

Samtliga verksamheter har stor utvecklings och expanderingsmöjligheter.

Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av:


• Telefonsupport
• Arbete inom SAP system
• Administrativa göromål
• Statistik 

Kvalifikationer/krav


• Erfarenhet av administrativt arbete är meriterande
• God datorvana (SAP, Officepaket och Outlook)
• God telefonvana
• Utrycka sig väl i svenska och engelska i tal och skrift
• Flexibilitet och god samarbetsförmåga
• God Servicekänsla
• Representativ och vara en god ambassadör för vårt företag

Personliga egenskaper


• Behärskar situationer under ett ibland högt tempo
• Service och kundfokuserad
• Strukturerad och noggrann
• Självständig och handlingskraftig
• Positiv attityd
• Förmåga och intresse av att arbeta i ett team samt att du har ett trevligt tillmötesgående

Anställningsform:

Heltidsanställning from 2018-01-01

Heltid, måndag-fredag.

Arbetstider: 7-16

Din ansökan vill vi ha senast 2017-12-12

Ansökan kan endast göras via vårt rekryteringsverktyg ReachMee

Vid eventuella frågor besvaras dessa av Liselott Andersson Manager Meeting & FM Service Desk
liselott.andersson@sodexo.com

 


Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan, sin starka drivkraft och entreprenörsanda startade han upp ett litet serviceföretag som levererade mat till företagspersonal i hans hemstad Marseille. Idag har Sodexo vuxit till en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 80 länder världen över. Vi är världsledande inom Quality of Life Services – service för livskvalitet, och våra kunder finns både inom privat och offentlig sektor samt på institutioner. Vi erbjuder integrerade servicetjänster inom Facilities Management: arbetsplatstjänster, lokalvård, måltidsservice samt hjälpmedels- och konferensverksamhet. Vi bidrar till att öka de anställdas välmående, effektivisera verksamheten och säkerställa att alla viktiga servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser. Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen. Vårt arbete inom dessa områden har också resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser under årens lopp.

I Norden omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper

LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy  Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sodexo AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Heltid, dagtid.
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 14 november 2017

Besöksadress

Muréngatan
None

Postadress

Box 47620
Stockholm, 11794

Liknande jobb


22 november 2024

Office Assistant

11 november 2024