OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en administratör som kan hantera de dagliga uppgifter inom bygg företaget.
Vårt företag jobbar med installation av ventilation. Vi behöver en administratör som har erfarenhet av administrativt arbete inom byggföretag såsom ta hand om tidsraporter, löneadministration, uppdatera och ha ordning om Fora försäkring, kommunikation via mejl med beställare samt kunder, vara behjälplig med anställdas kommunikation, ta hand om kontors arbete, pärm, personligt brev cv m.m.
Företaget finns i Sundbyberg kommun. Du kommer att ta hand om företags administrativa del, ta emot telefonsamtal, dokumentation, fakturering, löpande bokföring, betalningar, kundkontakt, avtals hantering, leverantörs kontakter samt hantering och organisering av arbetsorder och övriga tillkommande uppgifter.
Vi förväntar att du har erfarenhet sedan tidigare inom visma ekonomi, administrativa arbete, samt god kommunikationsförmågan, då du kommer ha kontakt med kunder.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.