Administratör för byggföretag

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi på Gbg Tak och Fasadmåleri en administratör/kontorsassistent.
Ditt jobb blir att sköta de dagliga administrativa uppgifterna inom företaget. Vi arbetar med takmålning, taktvätt, fasadmålning m.m.
Vi behöver en administratör som har erfarenhet av administrativt arbete inom byggföretag såsom ta hand om offerthantering, organsiering av arbetsordrar, kommunikation via mejl med beställare, kunder, vara behjälplig med anställdas kommunikation, kundfakturor samt tidsrapporter och viss löneadministration. Vi har en ekonomiavdelning som du kommer ha tät kontakt med.
Företaget finns i Göteborg beläget på Hisingen nära till Backaplan. Möjlighet till distansarbete kan finnas vid önskemål.
Vi förväntar att du har erfarenhet sedan tidigare inom administrativt arbete, samt god kommunikationsförmåga, då viss kontakt med kunder kommer att ske. Meriterande med förkunskaper i Fortnox, Fieldly samt administration inom bygg.
————-
Vem är du?
Som person ser vi att du är serviceinriktad, effektiv, driven och en god relationsskapare. För att lyckas i denna tjänst krävs att du kan ta egna initiativ, är självgående men ska trivas att arbeta både självständigt och i grupp. En förutsättning är också att du är stresstålig och noggrann.
————-
Om företaget
Vi är ett litet bolag som grundades 2017 efter 14 år i måleribranschen. Vi expanderar och behöver utöka vår styrka med en administratör.
————-
Om anställningen
Deltid
Start: Omgående, eller efter överenskommelse.
Lön: Enligt överenskommelse.
—————
Verkar det intressant så tveka inte på att höra av dig till oss, intervjuer sker löpande, så skicka in ditt CV redan idag på: Info@gbgtakochfasad.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gbg Tak & Fasadmåleri AB Göteborg
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 januari 2023
  • Ansök senast: 24 februari 2023

Postadress

Hildedalsgatan 132
Göteborg, 41705

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024