Administratör för global returhantering

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten

Vi söker en noggrann administratör i början av sin karriär, som vill arbeta med global returhantering hos en av våra kunder i Lund. Tjänsten är ett konsultuppdrag på inledande sex månader som kommer att starta snarast, varav vi söker dig som kan tillträda med kort varsel.

Om företaget

Uppdraget är en del av vår konsultverksamhet där du kommer att vara anställd av Dreamwork och uthyrd till vår kund.

Mer om tjänsten

Ditt huvudsakliga fokus kommer att vara att administrera returer från vår kunds distributionsanläggningar runt om i världen samt ha löpande kontakt med leverantörer. Rollen innefattar även att säkerställa att kostnader och "turnaround"-tider hålls samt kontrollera och kontera fakturor kopplade till returerna.

Vår kund arbetar aktivt med förbättringsarbete, där du förväntas och får möjlighet till att delta i förbättringsmöten med större leverantörer, ta fram processbeskrivningar och rutiner samt implementera dessa globalt.

I rollen innefattas vidare att arbeta med gruppens resultat såsom statistik och dokument samt tillse att felrapporter och skeppningsdokument skriv på korrekt sätt.

Tjänsten är på heltid och beräknas att starta omgående och är inledande på sex månader som konsult. För rätt person kan möjlighet finnas till förlängning.

Din profil

Vi söker en noggrann och kvalitetsmedveten administratör som trivs i att arbeta i en global organisation. Vi ser att du har minst ett års tidigare erfarenhet av administrativa sysslor och som lägst en fullgjord gymnasiseutbildning. Då rollen innefattar många kontaktytor och möten på engelska är en förutsättning att du är flytande och trygg i såväl det svenska som det engelska språket både i tal som skrift.

Som person är du positiv och ansvarstagande samtidigt som du är en teamspelare och van vid att samarbeta. Du är driven och har ett starkt utvecklingsfokus och har god datorkunskap.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta kandidatansvarig Malin Wahlberg på telefon 040-660 12 02 eller konsultchef Frida Ellingsen på telefon 040-660 12 22. Vi ser fram emot din ansökan!

Om Dreamwork

Vi på Dreamwork är People-Management-konsulter för människor och organisationer. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepeneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och finns på sju orter i Sverige med huvudkontoret i Helsingborg. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001 och under 2015 hade vi en tillväxt på 51%.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 30 november 2016

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024