OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SjukvårdsMäklarna Sverige AB söker nu en noggrann och strukturerad person till en heltidstjänst inom ekonomiadministration och systemhantering och vill jobba med ett företag i stark expansionsfas här med oss på Marbella kontoret.
Ingen tidigare erfarenhet av ovanstående krävs, men ett generellt intresse för administrativa uppgifter och ekonomi efterfrågas.
Som en del av vårt team kommer du att vara ansvarig för att hantera och administrera bokningar, scheman och tidrapporter i vårt CRM-system. Dessutom kommer du att vara involverad i att attestera fakturor och resekostnader knutna till konsulters uppdrag.
Vi sitter just nu 7 personer i nyrenoverade lokaler i Puerta De Banus, Centro De Negocios.
Som ekonomiassistent / systemadministratör kommer du att vara en viktig del av vårt team.
Vi erbjuder en professionell arbetsmiljö och utvecklingsmöjligheter för rätt person. Vi letar efter någon som är noggrann och detaljerad i sitt arbete, med förmågan att hantera stora mängder information på ett organiserat sätt. Som systemadministratör kommer du att vara ansvarig för att upprätthålla och uppdatera vårt CRM-system och se till att all information är korrekt och aktuell. Arbetstiderna för rollen är 9–17 med en 60 minuters rast.
All relevant utbildning för system och rutiner som vi arbetar efter sker internt.
Ersättningsnivåer diskuteras enskilt, tjänsten är heltid och vi önskar uppstart i slutet av augusti.
Vi är flexibla med att du kan vara anställd i det svenska eller spanska aktiebolaget, samt så kan du fakturera som egen om det är ett upplägg som önskas.
Jag kommer inte svara på ansökningar här utan vi ser gärna att du skickar full kompetensprofil och personligt brev till:
apply@sjukvardsmaklarna.se
Stora delar av organisationen är på semester just nu men vi kommer gå igenom ansökningar löpande. Är du aktuell för tjänsten så kommer vi kontakta dig inom ett par veckor.
Tack för din ansökan.
// Adrian Blomstervik – SjukvårdsMäklarna Sverige AB