OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en erfaren hyresadministratör för ett konsultuppdrag hos Familjebostäder i Göteborg. Uppdraget är på heltid och förväntas starta omgående och pågå i 6 månader.
Om uppdraget
På grund av en villkorsändring i lokalavtal är Familjebostäder i Göteborg i tillfälligt behov av en resurs som kan hjälpa till med administration av dessa avtal.
Arbetsuppgifter
- Kontrollera avtalsvillkor
- Administrera avtal i fastighetssystemet
- Informera och skicka handlingar till hyresgäster
- Svara på frågor från hyresgästerna kring skickade handlingar
- Kontrollera att dokument kommer in och arkivera dessa
Om dig
Vi söker dig som är självgående och kan bidra med att hålla en hög kvalitet genom att du är noggrann, strukturerad och kunnig inom administration. Du har tidigare erfarenhet av att jobba med kunder via mail/telefon och har integritet samt kan hantera samtal med missnöjda kunder. Du talar och skriver svenska obehindrat och kan även kommunicera på engelska. Utöver detta ser vi att du har utbildning på lägst gymnasienivå, gärna inom administration.
Meriterande om du har kunskap och erfarenhet av något fastighetssystem och har tidigare erfarenhet av uthyrning. Det är en plus om du behärskar ytterligare något språk utöver svenska och engelska.
Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en digital intervju med oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos Familjebostäder.
Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Angela Hanna Kassab på 072-7108200 eller Lina Widevall på 070-4993800.